piątek, 6 grudnia 2013

Kolejny wyjazd do Wrocławia

 Także ten, wczoraj rano znów wsiadłem w pociąg i pojechałem do Wrocławia, miałem załatwić dwie sprawy, pójść do Sądu dostać zaświadczenie o niekaralności, oraz przejść się do OTTO i powiedzieć, że rezygnuję z kolegą.

 Sąd (Krajowy Rejestr Karny) znajduje się na ulicy Komandorskiej 16... czyli 5 minut z buta z PKP Główny. Dotarłem tam, na parterze jest pokój gdzie dokonuje się opłaty za znaczek (w moim przypadku 50zł) i dostaje się znaczek, wchodzę na piętro, na korytarzu są małe stoliczki i druki do wypełnienia, piszemy wszystko, czyli najprostsze informacje, wchodzimy do pokoju nr 16, gdzie siedzi pani za okienkiem, bierze od nas ten formularz, (uprzednio znaczek przyklejamy na dokumencie, pani bierze również dowód osobisty, sprawdza nasze dane, coś w komputerze i po minucie czekanie przybija 5 pieczątek i to wszystko- jesteśmy niekaralni :D.

 Następnie wyruszyłem w kolejną 5 minutową podróż do OTTO znajdującego się na Komandorskiej 53R. Wchodzę, mówię pani, z którą rozmawiałem przy rejestracji, że jednak rezygnuję, bo mam lepszą ofertę, pani powiedziała że nie ma problemu, do widzenia, do widzenia i do domu.

Wszystko załatwiłem bardzo szybko i szybko wróciłem do domu....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz